Prezentációs audit és klinika

Ma újraérezhettem a kellemes érzést, amit egy szobrász vagy festő érez, amikor elkezd dolgozni az anyaggal és valami létrejön a végén.. A prezentációk is ilyenek, elkezdjük gyúrni, gyúrni, díszíteni, formázni őket és a végén kijön egy egyedi, másokat is lelkesítő, üzeneteket közvetítő „műalkotás”.

Ma ezt tettük az egyik ügyfelemmel. Készülnek egy fontos prezentációra, hol bemutatják egy új terméküket felsővezetőknek. Első lépésben alaposan kielemeztük a helyzetet. Mi a prezentáció célja? Kik lesznek a résztvevők? Milyen a várható viselkedésük? Milyen hatásokkal menjenek majd el az előadásról? Mennyi idő lesz?

Aztán előadták a kész anyagot. Ezt elemezve nagyon sok hasznos  dolgot beszéltünk át a tartalomról, a vizualizációs trükkökről, a logikai ívről, a hatások keltéséről, a vállalati template-k szabályairól. 2-3 óra alatt annyit kaptak, mint egy átlag tréningrésztvevő 1-2 nap alatt. Ez jól mutatja a módszertan hatékonyságát. Fókuszált visszajelzések egy előadóra, egy témára. Az itt megszerzett ismeretek azonnal beépülnek magas motiváció mellett, hiszen nemsokára élesben is elő kell adni.

Persze addig még vannak további lépések…….. A szobornak már látszik az alakja, de a ruha apró ráncait még nem rajzoltuk meg.

dr. Z

Ps.: A cím két speciális szolgáltatás elnevezése.

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel!

Gyakorlatias, azonnal használható prezentációs tippek az e-mail-fiókodba. Kéred?

Blog feliratkozás

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük