Hogyan színezd ki a beszédedet?
Maratoni körülírások, bonyolult összefüggések és száraz tények. Te ennél érthetőbb, emlékezetesebb és színesebb lennél az előadásod során? Segítsd önmagad érthetőbbé tenni azzal, hogy tulajdonképpen „nem
Maratoni körülírások, bonyolult összefüggések és száraz tények. Te ennél érthetőbb, emlékezetesebb és színesebb lennél az előadásod során? Segítsd önmagad érthetőbbé tenni azzal, hogy tulajdonképpen „nem
Ismétled önmagad. Negatívan cseng, ugye? Pedig, ha élőbeszédben mindezt tudatosan teszed; szándékosan használva, retorikai stratégia céljából az ismétlődés lehet hatékony is: a hangsúly elérése céljából.
A retorikai alakzatok kevésbé ismert tagjai a gyönyörködtetés láthatatlan légiósai, akik észrevétlenül teszik lebilincselővé az előadásodat. Ráadásul mindenki használja, de talán mégsem tudnak róla. Jég
Még Meryl Streep is használta a 2017-es Golden Globe díjátadón. A fokozás retorikai eszközként, nyelvi alakzatként erősíti, hatásosabbá teszi a beszédbeli közlést. A beszéded sikerének
Ha nem hivatkozol konkrétumra, jobban elhiszik az állításod? Ne értsd félre, nem hazugot szeretnék belőled faragni itt és most, mindezt egy cikknek álcázva. De vajon
A legtöbb tanulmány szerint az emberek legfőbb félelme a nyilvános beszéd. Jerry Seinfeld komikus szerint a halál csupán a második helyezett. A jó hír az,
Egy gondolat megszületésétől az előadás utáni tapsviharig – az út, melyet te is szeretnél bejárni. A kényelmetlen igazság viszont az, hogy már a beszéded „startja”
AIDA az egyik ősrégi barátod, amikor az a célod, hogy az embereket vonzd, meggyőzd és konvertáld ügyfelekké. A marketingben. A hierarchikus felépítésű modellt a marketing
[Könyvajánló] „Wow, emlékszel az ő előadására? Zseniális volt!” Előadóként minden vágyad egy ilyen visszajelzés? A hatásos történetekkel mindezt könnyedebben elérheted. Margot Leitman szerint semmi nem
drprezi.hu © 2021 – Minden jog fenntartva!
mail: drprezi@drprezi.com