Honnan tudhatod, hogy erre van szükséged?
Képzeld el, hogy előadásra, üzleti tárgyalásra, prezentációra készülsz. Adott a közönség, a téma, az időkeret, és a rád nehezedő nyomás is. Szeretnéd az időt értékes percekkel, fókuszált figyelemmel és a közönség tapsviharával megtölteni, de minden talpraesettséged, vezetői rutinod ellenére sem tudod, hogyan menj biztosra.
Miként lépj kapcsolatba a közönséggel? Hogyan inspiráld őket? Mit csinálj, ha nem reagálnak? Mihez kezdj, ha unalmat látsz arcukon? Honnan tudhatod, hogy az üzenet átmegy, az üzlet összejön?
Kérdések csak úgy cikáznak a fejedben és lassan semmi más nem tűnik biztosnak, mint hogy minden megszólalásodnak tétje van.
Mert nem csupán az a fontos, hogy mit, hanem az is: hogyan mondod.
Ha ezt átérzed – kész vagy az egyéni fejlesztésre.