Figyelem!

Könyvünk az online tréning, oktatás unalmának felkavarására alkalmas elméleti alapokat, módszereket, tanácsokat, kutatási eredményeket tartalmaz! Megtekintését, magába szippantását minden képzéssel, fejlesztéssel foglalkozó szakembernek kifejezetten ajánljuk!
Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

Megvilágító erejű oktatást, meetinget tartanál online környezetben, de nem sikerül a figyelmet távolról fenntartani?

Közös szellemi utazásra hívnád a résztvevőket, de egyszerűen nem ér el hozzájuk a mondanivalód?
Kényelmetlenül érzed magad a személyes kommunikáció tudattalan eszközei nélkül?

Egyik pillanatról a másikra hagytuk faképnél a jól bevált, talán már be is tokosodott, rutin oktatási módszereket. Természetes, hogy feszélyezve érzed magad, mert trénerként, oktatóként, tanárként navigáció nélkül kellett szélsebesen a digitális oktatás éterében cirkálnod.
Hónapok óta próbálsz ráérezni a megfelelő irányra, sebességre, megvilágításra, technikai eszközre.

Hiszen csak egy megrekedt szakember gondolhatja azt, hogy az unalmas, toldozott-foldozott, steril online képzésekkel kell beérnünk.
De vajon hány órát kell még vennünk, hogy rutint szerezzünk a hatékony digitális oktatásban?

Könyvünk biztonságot és stabilitást nyújtó támaszték minden képzéssel, fejlesztéssel foglalkozó szakember számára.

Online is vagy?
Vagy csak elvagy?

Trénerként, pedagógusként, oktatóként vagy csak egyszerűen sokat prezentáló munkavállalóként több mint egy éve igyekezel megbirkózni az online átállás kihívásaival. Talán ekkor kerültél először ebbe a helyzetbe. Vagyunk ezzel így még páran.

Számodra is ismerősen csengenek az alábbi gondolatok?

Megannyi alkalommal mormogtad el Te is ezeket magadban…vagy viharvert pillanatokban akár az egész világnak!

Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy erre a hullámvasútra mi is felültünk?

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning
Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning
Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

Igaz történet alapján…

– „Szervusz Zoli! Engedd meg, hogy bemutatkozzak: Takács Anti vagyok, nagyon tetszett az előadásod…”

– „Szia! Németh Zoltán. Köszönöm, örülök, hogy tetszett, de azt hiszem a várakozás a bejelentésekre kicsit elvitte a fókuszt… Amikor terveztük az előadást még nem volt ennyire kritikus a helyzet, és a humorstílusok – ami az idei évben az egyik fő kutatási területem – talán most nem a legidőszerűbb téma…”

– „Nekem tetszett és elgondolkodtatott a gyakorlati rész, és igen, igazad lehet… A szünetekben, meg még az előadások alatt is rá-rápillantottam a telefonomra: mikor jön ki a hivatalos bejelentés. Tudod, még reggel, amikor indultam sem gondoltam bele abba, hogy talán lehet, hosszú ideig ez lesz az utolsó konferencia, amikor személyesen tudunk találkozni.”

– „Ne is mondd… napok óta megy a találgatás, hogy milyen korlátozások lesznek, de ahogy látom a környező országokat, sok jóra mi sem számíthatunk… A nagy kérdés az, hogy hogyan tudjuk ezt majd megoldani ezt a tréningek, képzések kapcsán. Meglátjuk, hogy átmeneti lesz-e a helyzet, vagy hosszabb távon is fel kell készülnünk a változásokra. Te amúgy mivel foglalkozol?”

– „Szabadúszó tréner vagyok, de a fő tevékenységem az ügyfélkapcsolatok fejlesztése, azon belül is a külső- és belső ügyfél/munkatársi visszajelzések témaköre, az ilyen projektek megtervezése, lebonyolítása, üzemeltetése, a tréningek kapcsán pedig a résztvevők meglátásainak strukturált gyűjtése és elemzése. Minden esetben elsősorban fejlesztési céllal.”

– „Ez érdekesen hangzik, illetve van ezzel kapcsolatban jó néhány meglátásom, illetve kérdésem is – most elég sűrű a nap, illetve várjuk meg, hogy hogyan alakul az élet a következő időszakban, de keressük egymást mindenképpen. Itt a névjegykártyám, beszéljünk valamikor pár hónap múlva.”

Pár hónap… aztán még további pár hónap múlva…

– „Szia Zoli! Emlékszel rám? Az utolsó személyes részvétellel megtartott konferencián találkoztunk, pont aznap, amikor bejelentették a korlátozásokat… Mi újság veletek? Hogyan éltétek meg az elmúlt egy évet?”

– „Szia Anti! Persze, hogy emlékszem, és épp jókor hívsz, mert kocsiban ülök, és ezer dolog jár a fejemben… Mindaz, ami az elmúlt évben történt – talán éppen megérett arra az idő, hogy összefoglaljuk, értékeljük ezt az egészet. Ami történt, amin keresztülmentünk, és ami még előttünk van…”

– „Egy irányba vágnak a gondolataink, mert én is így látom. Biztos láttad a Face csoportban, hogy írtam erről egy könyvet, de nem csak azért, mert ez a téma a tréneri, oktatói világban mindenkit érint, hanem kicsi talán magam számára is – összefoglalva mindazt, amit megéltem, láttam, hallottam, és önmagamról is megtanultam az elmúlt évben. Nagyon kíváncsi vagyok a meglátásaidra és a véleményedre…”

– „Tudod mit? Én is kíváncsi vagyok – átküldöd az anyagot? Elolvasom és visszahívlak. ”

Ezt az észbontó menetet pedig megírtuk, összefoglaltuk és még gyakorlati tanácsokkal is megspékeltük, hogy a képernyőre száműzött oktatástól ne az agyadat, hanem a kapkodást, a stresszt, a bizonytalanságot dobd el!

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning
Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

De álljunk meg egy pillanatra!

Tulajdonképpen miért is kapunk hidegrázást az online oktatástól?

Meglehet, hogy:

Most pedig nézz bele a kamerába és lásd magad tűélesen!

Vannak lehetőségeid ebben a helyzetben?

PERSZE!

vagy

Állj át a képernyő világos oldalára, ahol bekapcsolt kamerák, figyelemmel kísérő szempárok és hatékony információátadás vár.

Miért?

Mi lesz, ha most nem ásom bele mélyen magam az online kommunikációba?

De Te nem ezért lettél tréner, pedagógus, oktató, képzéssel foglalkozó szakember…

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

Forradalmat csinálni márpedig lehetséges!

Hiszen mit kívánnak a képzésben, tréningekben résztvevők?

Trénereket, oktatókat szeretnének, akik tisztában vannak azzal,

hogy mi az online módszertan elméleti háttere és legfontosabb eltérései a hagyományoshoz képest.

1

hogy a hatékony gyakorlati lebonyolításhoz szükséges az elméleti megalapozottság is.

2

hogyan tartsák fenn a figyelmüket egy online előadás során.

3

hogyan teremtsék meg a változatosságot egy online képzés során a váltások megfelelő időközönkénti beütemezésével.

4

hogy mely tényezők zavaróak és motiválóak saját maguk számára a tréning tartása közben.

5

hogyan teremtsék meg a vizuális kapcsolatot a résztvevőkkel.

6

hogy mire érdemes figyelni egy breakout room szervezésénél.

7

Hogyan épül fel a könyv?

Könyvünk 2 nagy egységből áll: a Miért-ből és a Hogyan-ból?

#1. Elméleti rész (Miért?)

Változások helyzetértékelése, hagyományos és online módszertan elméleti háttere és eltérései

#2. Gyakorlati rész (Hogyan?)

Gyakorlati tippek, módszertani javaslatok

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning
Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning
Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

És, hogy miért pont ez a könyv lesz a megoldás minden online nyűgödre?

Fellapozhatnál 1000 cikket, ami tavaly óta ebben a témában született, válaszok és megoldások után kajtatva.

De neked elég csak ezt az 1 könyvet elolvasni.

Mert megérdemled

És az ügyfeleid, diákjaid, tanulóid, hallgatóid is.

Ha élőben már megtanultál előadni, fejleszd online kompetenciáidat is!

És akik a sikeredet garantálják:

Takács Antal - szerző

CustomerView Founder, CEO, Ügyfélkapcsolati szakértő, tanácsadó, tréner

Ha gyerekkoromban, az édesanyám „maszek” kisboltjában eltöltött éveket is beleszámítom, akkor több, mint 20 évet töltöttem el a „pult mögött” ülve/állva/ügyfélhez menve – eladóként, értékesítőként, ügyfélszolgálatosként, később vezetőként majd trénerként, tanácsadóként, kis- közép- és nagyvállalatoknál egyaránt. Kezdő trénerként (valamikor a múlt században…) még számoltam, hogy hány tréninget tartottam meg. Ez valahogy olyan “rangnak” tűnt, hogy hány és hány napon vagyok túl. Aztán ahogy teltek az évek rájöttem: egy alkalmat is lehet jól levezetni, és százat is rosszul… 

Minderre akkor döbbentem rá, amikor egy tréningemet követően az egyik résztvevő ezt írta a visszajelző lapon: “Nem a munkához, hanem az élethez való hozzáállásomat változtattad ma meg.” Emiatt ma már sokkal inkább ezek a kérdések foglalkoztatnak:

Mitől lesz jó egy tréning? Mi a célja a tréningnek? Valóban tudom-e a résztvevőket fejlődésre, tanulásra ösztönözni? Milyennek kell ehhez lennem? Miben kell fejlődnöm? 

Bár rendelkezem tréneri diplomával, magamat mindig is autodidakta trénernek tartottam, mert ez a világ egy szerteágazó, sokrétű és sokféle történetet, életutat, módszertant magába foglaló terület, ezért sokkal érdekesebb a saját utunk, a saját küzdelmeink és az ebből fakadó felismeréseink, mint a hivatalos, “egyedül üdvözítőnek tartott”. Eddigi munkásságom talán egyik legszebb visszajelzését ezzel kapcsolatban pont egy tréner kollégától kaptam: “Nagy öröm az, amikor valaki tiszta forrásból, nem tengerentúli licenszből szabadfordítva ad, valódi értéket szakembereknek!” 

Az önálló vagy szervezetfejlesztési projektek keretében végzett szabadúszó tréneri munkám mellett (online és offline konzultáció és tréning, facilitáció, munkatársi- és vezető fejlesztés). a CustomerView alapítójaként ügyfélkapcsolati minőségbiztosítással foglalkozom (külső- és belső visszajelzések gyűjtése egyedi technológiával, valamint az eredmények elemzése, értékelése, továbbá komplex CJM tervezési és értékesítés-fejlesztési projektek).

Meggyőződésem, hogy minden vállalat és vállalkozás egyedi megközelítést igényel, ha az ügyfelek és munkatársak kezeléséről és kiszolgálásáról, a külső- és belső kapcsolatok minőségéről, illetve kommunikáció fejlesztéséről van szó. A mai marketing „fősodor” azt tűzi ki célul, hogy legyen sok és sokat elköltő ügyfelünk (lehetőleg gyorsan…), és ez fontos, hiszen ügyfelek nélkül nem él meg egyetlen vállalat sem. Én ezen túlmenően azonban hiszek abban, hogy egy vállalkozás vagy szervezet hosszú távú sikerét a belső és külső ügyfelek elégedettsége biztosítja, aminek az alapját (a terméken és a szolgáltatáson kívül) a valódi élményt megtestesítő kapcsolatok jelentik – legyen bár szó szektortól függetlenül (piaci, nonprofit stb.) ügyfelekről, vagy munkatársakról, vezetőkről. Szinte nem létezik olyan szektor, vállalattípus, ügyfélkapcsolati megoldás, vagy szervezetfejlesztési projekt, amellyel ne kerültem volna aktív, fejlesztési célú kapcsolatba az elmúlt évtizedekben.

Szerző, szakmai lektor

Dr. Németh Zoltán

Dr.Prezi – A szerzői munka ellensúlya

Több mint 100 nap online tréninggel a háta mögött Zoltán hisz benne, hogy ebben az új dimenzióban TÉRVÁLTÓK-nak kell lennünk. Új módszerekre van szükség. Ezért fejlesztette ki kollégáival a TÉRVÁLTÓK tréningprogramot, mely a virtuális meetingek vezetésének új dimenziója.

Már több mint 5 retorika klub alapításában volt meghatározó szerepe a Toastmasters keretein belül.

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

Ezt a könyvet Neked írtuk, ha

magabiztosan és hatékonyan szeretnéd a mondandódat a célközönséghez eljuttatni. Igen még a digitális világban is.

Add fel Te a leckét az online óráknak és csempészd vissza a lelket a tréningekbe, meetingekbe!

Ezt a könyvet NEM Neked írtuk, ha

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

Online kurzusok, amiből választhatsz a 3. csomagban

Könyvcsomag:
Térváltók könyv

FT 3.500 +szállítás
  • Térváltók könyv
1. CSOMAG

Felmérés csomag:
Menedzserszűrés

FT 16.500 +ÁFA
  • Térváltók könyv
  • Menedzserszűrés
2. csomag

Könyv + Egyéni felmérés

Saját riport
• Online testbeszéd
• Online beszédtechnika
• Retorikai készségek

60 perces Zoom konzultáció a fejlődési elemekről

Oktatás csomag:
Könyv + 2 online kurzus

FT 27.500 +ÁFA
  • Térváltók könyv
  • 2 online kurzus
3. csomag

Könyv és online kurzus

Ne csak olvass, gyakorolj is:
Online kurzusaink:
• Prezentáció készítés
• TEDx tipusú előadások
• Előadok, tehát vagyok

Online kurzusok amiből választhatsz

TEDx avagy az elbűvölő előadások titkai

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

Profi prezentációk készítése

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

Előadok, tehát vagyok

Dr.Prezi - hiteles és hatásos előadó tréning

"A könyvet olvasva újra átéltem a kezdeti félelmeket, botladozásokat, amikor azt mantráztam magamnak, hogy volt egy 10 évvel ezelőtti nemzetközi online tréning, amikor a tréner számomra hihetetlen módon képes volt izgalmas programot tar- tani, amikor nem olvastam közben e-mailt és mindenki energikusan dolgozott a kiscsoportos munkákban. Utána sokáig nem volt ilyenben részem. Most örömmel tapasztalom, hogy egyre többen vannak, akik tudatosan fejlesztik magukat, hogy az online világban is értéket adjanak át. "

Friedl Zsuzsanna
Magyar Telekom, HR igazgató

"A fejezeteket olvasva ezek az emlékek jöttek vissza, és egyre többször volt olyan érzésem, hogy bárcsak létezett volna akkor ez a könyv! Különösen tetszik a hármas tagoltsága: megteremti az elméleti alapjait annak, hogy miben hasonlít és miben tér el az online és a személyes forma, gyakorlati tippeket ad az online meg- valósításra (háttér, monitorok, eszközök, tréningtervezés sajátosságai stb.), mind- eközben három friss felmérésről is beszámol. Nagy izgalommal és kíváncsisággal olvastam a kéziratot, sokszor egyetértően bólogattam, néha hümmögtem, máskor csodálkoztam."

Nagy Emőke
tréner, coach, mediátor Titkár Tréneri Edzőtábor Egyesület

Gyakori kérdések

Válassz a fenti csomagok közül, majd kattints az „Ezt kérem” gombra. Ezután átirányítunk egy másik aloldalra, ahol a számlázási és szállítási adatokat kell megadni és kiválasztani a fizetési módot (utánvét, bakkártyás). Ha utánvéttel rendeled, már küldjük is a visszaigazoló e-maileket a vásárlásról. Ha bankkártyával akkor átirányítunk az OTP bank SimplePay felületére, ahol végre tudod hajtani a bankkártyás fizetést, ezután küldjük a visszaigazolásokat. Ezután már más teendőd nincs is.

Bankkártyával az OTP bank SimplePay felületén vagy utánvéttel a futárnál, amikor átveszed a megrendelésedet.

100%-ban biztonságos, amire az OTP bank SimplePay rendszere adja a garanciát.

Jelezd nekünk a drpezi@drprezi.com mail címre a szállítási és fizetési adataiddal együtt és elküldjük utánvéttel.

Ha nem tetszik a könyv és szeretnél élni a pénzvisszafizetési garanciával nincs más teendőd csak írj nekünk egy levelet a drprezi@drprezi.com címre. A levélben küld el nekünk a rendelésedet visszaigazoló e-mailt is. Ez azért fontos, mert az adatok nélkül nem tudjuk törölni a rendelésedet és sztornózni a számládat, ami feltétele a garancia érvényesítésének.

Ha 3-5 munkanapon belül nem érkezik meg a csomag, akkor írj nekünk a drprezi@drprezi.com címre egy levelet, ami tartalmazza a rendelési infókat, hogy utána tudjunk járni.