Cégprezentáció − „beszéld a céged” emlékezetessé, és felejtsd el a büdös vállalati prezentációkat

Bemutatkozó, ami a hallgatóság számára dekódolható? A cégedről szóló információk lehet, hogy fontosak; az unalmas, rosszul előadott, információkkal túlzsúfolt cégprezentációd azonban elvész a másik 10 mellett. Segítek neked a száraz tényekből érdekes és emlékezetes előadást készíteni.

Amikor meglátsz egy gyönyörű, klassz prezentációt, talán téged is elkap a motiváció és hamis biztonságérzet: simán megcsinálod te is. Bezsebeled az elismerést.

Holott a gyakorlatban a legtöbb előadó nem koncentrál az előadásra.
 A szépségre, a showra összpontosít és a száraz tényekre, ami kevés.

Ma a cégprezentációk jelentős része dögunalmas

Nem hatásosak, lényegretörőek, emlékezetesek és színvonalasak.

Az előadások elmaradt erős kezdései ráadásul determinálják az egész prezentáció színvonalát. Amikor egyedi a kezdés, akkor az előadás is az lesz, legalább is abban az 5%-ban, amikor van hatásos kezdés. A maradék 95%-ban “bűnösen gyenge” alacsony szintű indítások indulnak útnak egy erősen süllyedő folytatással.

Az üzleti prezentácók 99%-ában nincs visszajelzés és nincs visszaellenőrzés (vagyis nincs fejlődési lehetőség sem). Senki sem mondja, hogy gyenge voltál, így a következő prezentáció megint gyenge lesz és beindul egy “Ördögi Kör”.

 Megtanítom neked, hogy milyennek kellene lennie egy igazán érdekes és emlékezetes cégprezentációnak, ami rögtön magába szippantja majd a hallgatóságot.

Képzeld el azt a büszkeséget, amit egy emlékezetes cégprezentációs beszéd után érezni fogsz. Mert ebben segítek neked.

Pénzt és elismerést generálni a prezentációdból?

Ha azt mondod, hogy „bemutató”, akkor ma az emberek előtt megjelenik egy olyan prezentáció, ami a cégedről szól és ahol a 20-30 diád épp kicsordulni készül a túltolt információtól, melyet a hallgatóságod már az 5. diánál elun.
A diák teli tele vannak olyan elemekkel, amik a cég vezetői előtt jól mutatnak, és amiből semmit nem ért rajtatok kívül senki.
Nem a cégvezető, az értékesítő véleménye és ízlése számít. A hallgatóságé. 
Ezért olyan prezentációra van szükséged, mely

• figyelmet vonz,
• emlékezetessé tesz,
• kiemeli a prezentációdat a tucatprezentációk sablonjaból

 

Meggyőzni vagy bemutatni a cégprezentációd alapvető célja. 
Melyben a központi üzeneted átadása hit, lelkesedés és hitelességelemek által valósulhat meg.

Ütős cégprezentáció nélkül sokat veszíthetsz, 
akár milliókat

Ha vállalati prezentációk nem elég tudatosak, az üzenetek nem egyértelműek, akkor az ügyfelek nem értenek tisztán. Sem téged, sem a szolgáltatásod vagy terméked. A konkurenciát viszont lehet annál inkább.

A prezentációk a kommunikációs csatorna részei; a gyenge üzleti kommunikáció generátorai éppen ezért a gyenge előadások. Ha gyenge a felhozatal a prezentációk terültén, akkor a vállalat üzleti kapcsolatai gyengülnek; tendereken, versenyhelyzetekben veszít. Belső helyzetekben a dolgozókhoz sem jutnak el a valódi üzenetek.

A romló üzleti kapcsolatok gyorsan megjelennek majd a számokban is, elsőként az árbevételnél. A gyengülő értékesítés pedig sokszor a későbbi fejlesztési források csökkenését jelentik.

Segítek megtalálni a cégprezentációd
 leghatásosabb eszközeit

A jó cégprezentáció mindig tartalmaz történeteket. Ezek közül ez egyik legfontosabb az eredettörténet arról, hogyan jött létre a céged.

A történetmesélés az üzleti kommunikációban sokkal több, mint szórakoztatás. A tudatosan előadott történet bizalmat ébreszt, kapcsolatot teremt, közös hullámhosszra helyez a hallgatósággal. A legösszetettebb témát is érthetővé és átélhetővé teszi.

Motivál, inspirál.

Olykor bonyolultabb üzeneteidet is megértetheted a közönséggel. Tökéletes eszköz az üzenetérthetőség növelésére.

A bonyolult eljárások, termékek, és összetevők részletes és pontos bemutatása helyett az analógia használata is hatásosabb lehet, ahol olyan párhuzamot használsz, mely egyszerűsít és emlékeztet.

Ahhoz, hogy az üzeneted egyetlen történetté álljon össze, ahhoz pedig erős támogatásra lesz szükséged a vizuális elemek, képek, videók, animációk tekintetében.

Egy cégprezentáció összeállítása komplex munka.

Ha viszont így állsz hozzá, tuti bukás lesz a cégprezentációd

Rögtön nyitsz egy ppt-t…vagy prezit.

Belegondoltál már, hogy a valóban lenyűgöző prezentációk miért annyira sikeresek? Elárulom a „titkot”: nem megírják őket egyszuszra… hanem hosszú folyamat eredményeképpen kibányásszák a gyémántot.


A prezentáció nem egy lineáris folyamat, amely során leülsz egy ppt-elé, és elsőre szinte publikálható minőségben születik meg a prezentációd.

  • Helyette tudod, hogy mit szeretnél kommunikálni, és addig „legózol” a darabokkal fejben, papíron, amíg össze nem áll a tökéletes prezentáció.

  • Egy-egy fontos előadás esetében jómagam hetekkel korábban elkezdek anyagokat gyűjteni és gondolkozni a koncepción.


  • A megszerzett információkat csoportosítom és meghatározom, hogy az egyes kategóriákhoz milyen üzenetek tartoznak.



És még mindig nem nyitok Powerpointot.

A Mind-Mapre még két dolgot rajzolok rá. Az első, hogy a témákhoz milyen sztorijaim lesznek, a másik, hogy milyen egyéb eszközökkel teszem érdekessé.

A PPT-t vagy Prezi még csak ezután jön.

Itt jön a vizualizáció és a képkeresés/képátalakítás időigényes munkája, fűszerezve egy kis üzenetközpontú táblázat vagy ábrakészítéssel.

Ha kész, akkor jöhet a gyakorlás.

Neked való a cégprezentációs haladó képzés?

Igen, ha nem tudod, hogy miként mutathatnád be a cégedet 3-5-10 percben emlékezetesen, potenciális ügyfeleket generálva.

A tudással apró kavicsokat adok a kezedbe, amelyeket a cégprezentációd Himaláján elindítva „lavinává” duzzaszthatsz és letarolhatod az unalom és kételydombocskákat a hallgatóságodban.

Milyen prezentációs mankókkal segítelek pluszban a hatásos cégprezentáció elkészítésében?

SLIDEPARROT-tal – ha kutyaszorítóban vagy az ütős ppt-készítés küldetésében.

Egy program, mely a Powerpointon belül szünteti meg a problémákat.
Egy program, mely képes örökre eltüntetni a gyenge előadásokat, az unalmas, érthetetlen és követhetetlen előadásokat. El tudja dönteni, hogy vajon jó-e az anyagod vagy sem.
Praktikus és gyors szerkesztési módszerekkel idő takarít meg neked, mert sokszor egyetlen gombnyomással kompletten cserélheted a rossz elemeket az anyagodban.

Prezivel-vel – mellyel átláthatóbb, lebilincselőbb prezentációkat készíthetsz.

Itt interaktív videót készítve, Te lehetsz a rendező és operatőr is egyben. 
Prezivel lehetőséged lesz arra, hogy meggyőzően közvetítsd az üzeneted és felejthetetlen előadást tarts. A történetmesélés egyik legerősebb fegyverével segíthetsz az agynak a tartalom megértésében.

Kreatívan, emlékezetesen és megragadóan mutathatod be a történeted.

A Prezi Magyarul hivatalos Prezi Expert csapatommal abban segítünk neked, hogy te is emlékezetesen tudd az üzeneted közvetíteni.

Iratkozz fel a várólistára

Amint elérhető lesz a Cégprezentáció a gyakorlatban tréning értesíteni fogunk!

12 + 11 =